Salam Perkenalan

Assalamualaikum w.b.t. Awal-awalnya saya nak buat blog ini sebab nak berkongsi tentang tips kekeluargaan dan keibu-bapaan tetapi memandangka...

Assalamualaikum w.b.t. Awal-awalnya saya nak buat blog ini sebab nak berkongsi tentang tips kekeluargaan dan keibu-bapaan tetapi memandangkan saya dah ada dua blog jadi saya memutuskan membuat blog masakan. Sebab saya sukeee sangat memasak. Nak buat buku rasa malas jadi saya buat keputusan nak blog kan aje... So sesiapa yang nak belajar memasak boleh la rujuk blog Ibu Zafri ni ye...

Belajar Memasak

Masa saya mula-mula belajar masak dulu, saya banyak belajar dari blog-blog dan group memasak facebook. Bila dah pro (kononnya) saya rasa nak buat perkara yang sama macam blogger-blogger masakan dahulu... Membantu isteri-isteri dan bakal isteri yang tidak pandai memasak memikat suami, anak, mentua melalui masakan. Insyallah saya akan kongsikan resepi yang mudah sahaja memandangkan saya pon jenuh nak buat resepi yang cerewet...

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images

Selamat mencuba....